Duktig flicka

Yäs, jag har nämligen suttit i flera timmar med mitt styrketräningsarbete. Har i och för sig bara hunnit skriva generellt om doping och om anabola steroider och efedrin. Detta betyder alltså att jag jag måste skriva om uppkomst och behandling av meniskskador för att bli klar. Kuligt värre. Jag har dessutom en mattediagnos tills i morgon och ped led och engelska till på fredag. Usch.

Min käre moder tycker att det vore vist att besöka vårdcentralen igen för att kolla upp hjärtklappningen. Jag får det ganska ofta. Dels vid lätt rörelse som att gå upp för en trappa eller att bara gå och i vissa fall får jag det när jag vilar. Som nu till exempel. Just nu har jag en vilopuls på 112 slag per minut. Lyckat va?

Äsch, nu blir det en paus för TV. I kväll är jag tillbaka framför datorn för att plugga färdigt. I can't wait..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0