Lördag

Jag har varit så sjukt dåligt på att uppdatera men jag har ta mig fan inget roligt att skriva om. Idag var dte tänkt att jag och min kära moder skule åka in till stan för lite välbehövd shopping men det blev inte av. Trevligt för mig eftersom jag vaknade upp med megaångest på grund av detta. Själva tanken på att åka in till stan själv för att möta mamma och sedan traska runt bland en massa människor i flera timmar gör mig otroligt illa till mods. I stället blir det så att jag stannar hemma idag också men jag hoppas kunna dra ut min mor på en milslång promenad innan solen går ner. Later peeps!

Kommentarer
Postat av: Egoina

kan jag tänka mig :P

2008-02-23 @ 15:49:18
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Anonym

Du har ta mig fan inte skrivit sen februari! skärpning:)

2008-05-04 @ 10:30:09
Postat av: Jenny

KIM UPPDATERA! VI VILL LÄSA OM DET SENATSE SKVALLRET!

2008-05-28 @ 14:14:28
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0