Din figur kan få en neger att dregla och skita

Vi hade programdag today vilket innebär att vi inte har vanliga lektioner utan lattjar runt med diverse teman. Alla andra linjer får börja senare och sluta tidigare på dessa dagar men inte vi. Så jävla lågt att naturarna är de enda som ska lära sig saker på dassa dagar. Änywayz, dagens tema var genus så vi fick bland annat analysera sexistiska barnböcker som Mamma Mu och Barbapapa, prata om härskartekniker och översätta amerikanska hip hop låtar. Det är därifrån jag har fått denna oerhört fantasifulla rubrik. I övrigt så traskade jag, Caroline, Diana och Andreas upp till centrum och köpte semlor så nu gäller det att svälta sig själv iunför fredagen för att göra plats för ännu mera svull.

Jag har även kommit fram till att jag inte ska berätta för personer om mina fobier och de skumma tvångstankar som jag faktiskt har. Idag fick jag nästan en hjärtattack när en pojke i grannklassen stod för nära räcket som skyddar oss elever från att störta ner mot en säker död. Jag sa till honom och demonstrerade sedan det enda rätta sättet att stå på när man nu måste leka med livet, alltså brett med benen så att man inte råkar falla samt med händerna mot räcket så att man kan putta bort sig. Just då kom Natizzle givetvis på den lysande planen att peta på mig så att jag utstötte ett högt skrik av dödsångest. Skitkul alltså. Speciellt att Mr. Cookie senare försökte sig på samma grej fast lite mer utstuderat. Skämmes!

Kommentarer
Postat av: Aho

en av låtarna gick såhär efter att dom hade sjungit en massa kvinnorförnedrande saker "jag sträcker mig efter dörren, jag är hungrig, jag åt nyss" :(

2008-02-05 @ 17:57:17
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0