New York

En väldigt trevlig resa måste jag säga. Besökte både Empire och Frihetsgudinnan. Självklart så blev det en hel del sightseeing där vi bland annat fick se I love you guy. Han är en gammal gubbe som lutar sig ut genom sitt fönster med en hjärtformad I love you kudde och vinkar varje gång bussen åker förbi. Synd att det inte blev några kort på honom.
Jag har knappt ätit på hela veckan. Kan ju bero på att vi bara åt snabbmat i New York. Vi ville uppleva den amerikanska matlagningskulturen sa vi. Åt pannkakor. Värsta jag har smakat i hela mitt liv nästan. Euw.

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho, vilka härliga pics :P
Värsta skoj ju !!

2007-05-05 @ 20:13:10
Postat av: ^^

Härligt ju. Själv ska man dit om 12 dagar. Har du några bra tips på ställen man absolut måste besöka?

2007-05-05 @ 21:36:53
URL: http://freakinoutrageous.webblogg.se
Postat av: Sebbe

Najsigt värre Kim, jag vill åka dit<3

2007-05-05 @ 23:22:01
Postat av: Kim

^^: Jag måste säga att jag nog är världens smästa turist. Är inte så bra på det här med sevärdheter och så men I'll give it a try. De gamla vanliga som står i inlägget är ju självklarheter. Sedan tycker jag att hela uptown området är mycket mysigare än downtown. Väldigt charmigt. Inga skyskrapor och sådant. Shoppingen i USA var väl inte riktigt lika bra som jag hade hoppats. Om man inte har råd att besöka alla jättevaruhus det vill säga.

2007-05-06 @ 00:22:50
URL: http://kims.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0