Uppdatering is harder than you think

Okej, okej jag veeet att jag må vara den sämsta bloggaren i hela världen med tanke på min torftiga uppdatering men jag har bara inte hunnit. Ni som känner mig hyfsat bra var nog snabba med att genomskåda min alltför uppenbara lögn. Jag har faktiskt inte gjort ett skit jag vet inte hur länge. Detta ska det dock bli ändring på. Lördagen spenderades i allmänhet med att svulla. Jag var lite halvglad eftersom jag återigen hade gått ner i vikt och tänkte att lite svullande minsann inte kunde skada. Det blidde obscena mängder choklad, chips och popcorn som givetvis toppades med en semla. Jag mår fortfarande illa av denna lilla överkonsumering av kolhydrater och fett. Det hände väl inte så mycket mer. Jo, Aho spenderade hela kvällen med att dissa mig på msn. Det känns som hon har bytt ut mig mot Fejk-Kim. Lågt Aho, mucho lågt!

I den nära framtiden kommer det att firas att en del personer har åkt runt x-antal varv på jorden. Det är nämligen Broder G som blir myndig och min tvillinghest Diana som fyller 17. Detta skall firas med pompa och ståt, I tell you!

Annat kul? Nope. Tråkigt däremot för på fredag ska jag återigen besöka vårdcentralen för att göra EKG och andra roliga grejer. Vet inte om jag ska fara dit i morgon också för att göra om mina blodprov och shiz. Läkare brukar ju som bekant vara drygare än Yes men jag hade turen att få en som verkar trevlig. Jag har major ångest inför det ändå eftersom jag ogillar alla situationer som tvingar mig att prata med folk men det känns okej. Jag ska ju dit för att utesluta att min hjärtklappning beror på något fysiskt. Min mamma tror ju som sagt att det är stressrelaterat och jag kan bara hålla med. Om så visar sig vara fallet så måste jag dessvärre hålla på med sån här stresshantering och det pallar jag inte för jag kan verkligen inte prata med folk. Det är omöjligt. Jag kommer ändå bara svara att allt är bra på varenda fråga så det blir time wasted för oss båda. Åh, varför kan inte cheesecake vara svaret på allt?

Kommentarer
Postat av: Diana

Du är så underbar Kim!
Jag tryckte nyss i mig en semla

2008-01-27 @ 15:11:42
URL: http://bittrasanningen.blogg.se
Postat av: Aho

haha, latmasken Kim ___

2008-01-27 @ 16:12:24
URL: http://alchera.blogg.se
Postat av: Aho

Fan, mitt inlägg kom inte med IGEN! jag skrev då "Haha, latmasken Kim

2008-01-27 @ 16:13:05
URL: http://alchera.blogg.se
Postat av: Aho

MEN SKIT OCKSÅ!

2008-01-27 @ 16:13:21
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0