This is for all you brothas out there!

Gudars skymning, jag har så tråkigt att jag nästan avlider på fläcken. Jag har en sån enorm tristress just nu att jag bara måste komma ut ur huset någon dag. Kan ju bero på att jag inte frivilligt har lämnat huset på ett bra jävla tag. Det var väl för kanske en månad sedan som jag bemödade mig att stiga utanför dörren. Ingen som har lust att hitta på något?

Haha! Det här är säkert en sån grej som gör att folk kommer tycka att jag är ännu konstigare än vad jag är. Jag kom att tänka på att jag avslöjade för Hoe och Diana att jag i hemlighet har hatat dom vid ett flertal tillfällen utan att så mycket som antyda att så var fallet. Det är för att jag kan bli sur eller ledsen för de mest outgrundliga anledningarna. Det kan vara allt ifrån att folk betonar vissa meningar på fel sätt eller att någon skriver alldeles för många punkter efter en mening på msn. Sånna saker sätter igång min tankeverksamhet rejält. Det förstnämnda får mig oftast att uppfatta folk som otroligt dryga och osympatiska varelser beroende på vad det är dom babblar om. Det här med punkterna kan å andra sidan få mig att tro att personen i fråga är uttråkad, tvivlar på något eller är allmänt grinig. Allt beror ju givetvis på situationen men det är normalt för mig att sitta och analysera allt som sägs och görs. Jag tror nog att flickstackarna aldrig kommer att kunna prata avslappnat med mig igen, haha!

Åh, jag fick värsta flashbacken just nu! Jag tänke på en dröm jag hade om att jag skrev ett blogginlägg om hur mycket jag störde mig på Aho, eftersom hon på något sätt hade lyckats väcka min vrede. Lite senare kanske jag ska ta och blogga om alla de störda drömmarna som kommer titt som tätt så att ni kan få analysera dom. Tydligen så verkar jag ha en undermedveten besatthet av amerikanska rappare.. Förklaring tillkommer.

Kommentarer
Postat av: Aho

va? O.o vad heter hon?

2008-01-16 @ 16:35:46
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0