Spontan lycka in every corner

Idag har varit en sån där dag där jag har varit alldeles omotiverat glad. Liksom helt utan anledning! Är det inte fantastiskt? Jag har faktiskt gjort skitmycket på mitt arbete om manligt och kvinnligt ledarskap idag. Seriöst, för några veckor sedan kunde jag inte komma ihåg senaste gången jag var lycklig eller frivilligt gick ut ur huset. Okej, det sistnämnda har ännu inte skett men det är på god väg!

På tal om olyckligheter så läste jag min gamla dagbok och fick genast ångest över vilken fjortis jag har varit. Jag vill inte ens tänka på det. Jag var även deppig som ett jävla får back then. Inte en enda glad sida! Så om jag har förstått mig själv rätt så har jag varit deprimerad i typ fyra år. Fatta vilket waste of time! Men det är tydligen ärftligt så jag ska inte bli förvånad.

Jag sitter just nu och snackar med Hoe om diverse roliga saker och jag kan berätta att hon är helt fucking out of her mind! Hihi, jag kanske överdriver en aning men hon är lite galen just nu. Det verkar som om jag spenderar på tok för mycket tid med henne för nu har till och med hennes killsmak smittat av sig på mig. Hon sitter och dreglar över en massa heta skinheads just nu och jag kan bara hålla med. Tyvärr visar det sig ofta att dessa pojkar är nazister också och det suger ju rätt hårt. Jag blir förvånad mig själv.

Morgondagen är allmänt lång och dryg och avslutas kallhjärtat med ett gammalt hederligt beep-test. Skänk bort lite energi till mig va?

Kommentarer
Postat av: A

Vad skönt att ha en bra dag! Min var okej.
Fjortis har alla varit, mer eller mindre. Tyvärr

2008-01-24 @ 22:57:46
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet
Postat av: Carro

haha, men asså det va typ i 6:an, då man va lite fjortis :P..Me and my pink cell phone,remember? :D

2008-01-25 @ 16:22:14
Postat av: Carro

du kim, iom att detta är den enda sidan du är aktiv på, ska vi till kyrkan på söndag?

2008-01-25 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0