Sneaky Cat, mystiken tätnar...

Ni kommer väl ihåg min konstiga lilla sötekatt Maja? Nåväl, igår bestämde hon sig för att bete sig ännu mer besynnerligt än förut. Jag satt nämligen och intervjuade min käre moder inför mitt arbete i pedagogiskt ledarskap när vi hörde jamande utanför fönstret. Mami ville gå och släppa in henne men jag sa att vi kunde göra det om några minuter när vi var klara. Vi fortsatte prata och innan vi vet ordet av så ser jag en grå kluns komma flygande mot fönstret. En stor duns följde och vi kom snabbt som fan upp på fötterna. Sneaky Cat hade försökt hoppa genom rutan! Stackars katt alltså. Need I say att hon såg lagom glad ut när hon kom in igen?

image61
På just denna bild var Maja en liten kattunge. Nu är hon stor och fet, men jag älskar henne ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0