*SLAP*

Okej, jag hade just en fin liten panikattack med allt vad det innebär. Detta berodde väl mest på att jag behöver sova för att jag ska upp tidigt i morgon men det är helt jävla impossible. Jag kan fan inte somna! Så jag betedde mig som ett jävla sär istället. Mycket lyckat. Jag måste verkligen bli klar med styrketräningen innan måndag annars lär jag väl få BUS i det ämnet. Dessutom har jag en förjävlig värk i benen. Usch, och så låg jag och tänkte på studielån vilket gjorde att paniken växte sig ännu större. Jag kommer nämligen never ever att få det. Saker som innebär att vara skyldig någon mer än ca 100 kronor ger mig ångest. Haha, ni sitter säkert och tänker att det här är jävla fjuttiga problem och att jag borde rycka upp mig lite men neeej då! Problemen kan vara hur simpla som helst. Som för ett par dagar sedan då hela min kväll förstördes av en jävla kudde. Det var ju ytterst roande.

Just nu vill jag helst sova fram till sportlovet, och när det lovet kommer ska jag banne mig sova lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0