Positiva klubben har anlänt

Nu ska jag beskriva hur kul min morgondag ska bli. Först kommer jag att vakna, göra mig i ordning och få tre dussin ångestattacker. The usual. Sedan har jag följande lektioner:

Svenska - jag hatar svenska
Lunchrast - jag hatar lunchrast
Spanska - jag hatar spanska
Matte - jag hatar matte
Engelska - jag hatar engelska
Styrketräning - jag hatar styrketräning

Och det ska bli såå roligt allihopa! Jag är såå glad för det! Okej, det här är bara ett försök till att hålla mina nyårslöften. Att vara positiv alltså. Jag kom just att tänka på att jag inte kommer ihåg när jag gick utanför huset senast. Det kanske är värt att skutta ut genom dörren för att se om allt är sig likt?

Haha, min mamma gav mig en CD-skiva med avslappningsprat på. Hon tror att det kan hjälpa mig att somna. No offence, men det skulle vara betydligt mer effektivt att drämma till mig med en slägga i skallen.

Kommentarer
Postat av: Aho

Hatar du lunchrast? :O det är typ höjdpunkten på hela skoldagen.

2008-01-06 @ 21:03:12
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0