Pluggisen är back in business!

Oh yeah! Jag fick MVG på nationella provet i matte A! Fatta hur mycket jag har gnällt och till en viss del pluggat för att få det där. Emi (haha, jag råkade skriva Emo först) och Andreas fick samma resultat som jag och båda reagerade med att bli alldeles tomatröda i ansiktet och börja skratta som psykotiska ekorrar. Jag tror att Tesseli blev lite rädd där faktiskt.

Tills på onsdag ska jag vara klar med bokanalysen. Mucho jobbigt eftersom jag trodde att jag kunde dissa den i cirka en månad till innan jag skulle vara tvungen att lämna in den. Major osis. Återigen uppkommer en anledning till varför man ska göra läxorna i tid.

Idag har jag mest suttit och nördat mig med Aho eftersom att min lilla klada hest Diana var sjuk. Hon var saknad. Chockerande nog så hade jag med mig min mobil idag. Carro ringde mig dessutom på den och jag upplevde ett short moment of panic innan jag tvingade mig själv att svara. Inget konstigt hände.
Just ja. På senaste tiden har jag lagt på mig en massa skumma tvångstankar som återigen är relaterade till min perfektionism. Bara en massa småsaker egentligen men jag kan inte koncentrera mig om jag ser sånna hemskheter. På spanskan stod bordet en aning snett, läraren suddade inte bort allt från tavlan och igår så var en lampskärm så sned att jag tvingades vidta åtgärder. Hua! Nu ska jag göda mig med en semla.

Kommentarer
Postat av: Diana

Kim du är värd en semla!

2008-01-28 @ 17:58:10
URL: http://bittrasanningen.blogg.se
Postat av: Aho

Nej, Kim är inte värd en semla eftersom hon aldrig bloggar >.

2008-01-31 @ 21:02:22
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0