Nyårslöften

Precis som jag lovade så ska jag skriva en liten lista med saker som ska ändras på år 2008.

♦ Jag ska bli mer social! Det måste jag annars kommer mitt liv att se värsta patetiskt ut på bilddagboken. Skämt åsido så ska jag börja umgås med folk för att inte bli totalt isolerad. Jag har nämligen hört att sånt är dåligt. Nu ska jag bli som allmänheten! Jag ska fika, gå ut och traska på stan, hänga med folk, partaja och jag ska faktiskt även börja ringa folk. How awesome is that?! Jaja, om allt det här går vägen kan jag även överväga att skaffa en kompis.

♦ Jag ska träna och bli smal. Och så ska jag ju självklart bli lite nyttigare också. Men om någon som läser detta funderar på att skänka bort ett löpband så är det bara att kontakta mig! Det är ett plus om det är ett fungerande sådant.

♦ Jag ska göra bättre ifrån mig i skolan. Nu kom jag på att jag har cirka 10 försenade uppgifter som måste göras.

♦ Försöka bli av med alla dessa issues som jag har samlat på mig på nu på ålderns höst. Typ sluta ha ångest 24/7 och göra mig av med den här lilla sociala fobin. Sen kan det också vara en bra idé att sluta hata alla människor som finns och skippa hela skjut-mig-i-huvudet humöret som har blivit allt för vanligt nu för tiden. Med andra ord så ska jag bli en sån där glad och trevlig människa. Yay.. *vågen*


Vad har du för nyårslöften?


 


Kommentarer
Postat av: Carro

Träna och bli smal XD XD XD XD hahahahaha, haha nej men ja ska oxå träna :P...Bra att du ska bli social Kim, grattis :P

2008-01-02 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0