Lunchrast at Östra

Sitter just nu framför en av datorerna i naturkorridoren och väntar på att någon kul nisse ska uppenbara sig. Dagens lunch bestod av lappskojs vilket är bland det vidrigaste som finns på denna jord. Det vegetariska alternativet var typ rödbetsbullar. Eh.. what?! Ska det vara gott? Aja, jag ade trevligt sällskap av några flickor från min klass och några estetpojker. Olyckligtvis hamnade jag på stolem mitt emot Kakan. För er som inte vet det så tycker jag att Mr. Cookie tittar alldeles för konstigt på mig för att jag ska våga se honom i ögonen ever again. Typ. Medans detta ignorerande pågick passade Kotten på att sno potatis av mig. Mucho lågt.

Yayers, jag slutar 14.30 idag! Min tidigaste dag faktiskt. Men lite drygt är det ju att vi avslutar med fysik. Hmpf.

Jag ska nu informera er om att jag, Carro och Sinem sitter och "chillar". Kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0