Jag överlevde!

Yay for me! Första dagen i skolan är avklarad. Hela förmiddagen gick jag runt med mitt vanliga ToTaL dArKnEsS humör men det löste sig till slut. Jag och Hoe roade oss större delen av dagen med att vara så politiskt inkorrekta som möjligt. Vi talade även om att jag inte tycker om hennes kompisar utan att ens ha träffat dom. Speciellt en jävel som har tveksamma åsikte om både det ena och det andra. Jag har bara en sak att säga till honom: Jag är jude! En annan sak som stör mig jävligt mycket är att det är så satans varmt i skolan. Och eftersom eleverna envisas med att vara så nedrans många så får jag värsta hjärtklappningen. Jag sa ju att jag inte är social! Däremot så sket jag i styrketräningen. Jag är så bad assig som man kan bli. Fast idag ska jag banne mig göra ett försök till att skriva ett tal och plugga inför det sista datakunskapsprovet. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Aho

Nje, jag tror du gillar Sabbi minst eftersom hon inte vill hälsa till dig ;) hahaha. men fan vad vi gjorde bort oss xD

2008-01-07 @ 16:43:41
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0