Fat chick to be?

Seriöst, jag kommer inom kort att förvandlas till en valross. Anledningen? Jag har en stor jävla 2000g kartong innehållandes Schweizernöt på mitt golv och ja, den är snart slut. Så om jag har förstått det här rätt så har jag sedan början på lovet tryckt i mig cheesecake, julmat, vanlig mat och ca 2kg choklad? Kombinera det med en extrem brist på motion. Jag svär att det är precis som den där reklamen där en man med lugn röst förklarar hur fettet sätter sig i blodådrorna "och täpper till" samtidigt som man får en fin vy av någon som dricker en smaskig milkshake. Allt så att man ska få så dåligt samvete som möjligt. Så nu sitter jag här i mitt überrosa rum och håller utkik efter tecken på att mina artärer långsamt fylls med choklad vilket med all säkerhet kommer att resultera i en maffig hjärtinfarkt. Tydligen så ska man känna en smärta som strålar ut i vänster arm samt bröstsmärtor och annat skit. Kvinnor ska även ha mer subtila symptom än män. Man kanske inte ens märker något. Alltså.. jag kanske har en hjärtattack just nu! Aaah! Är det läge att börja sörja sig själv nu?

Kommentarer
Postat av: Aho

De flesta av deras låtar är waay to skrikiga >.

2008-01-06 @ 14:04:00
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0