"Destruction cometh; and they shall seek peace, and there shall be none"

That's right folks! Min fantisibrist vad det gäller rubriker har fått mig att använda mig av bibelcitat för att fylla tomrummet. Och fler ska det bli!

Den här dagen var muy bien med tanke på att vi bara hade två lektioner. Jag antecknade flitigt på historian och latade mig på engelskan. Perfekt komplettering alltså. Min lilla korean Alex var mindre deprimerad idag med tanke på att Emi var tillbaka från Thailand. Hon var brun den jäveln. Koreanen var även oerhört spattig dagen till ära. Under en lektion tryckte hon in en stiftpenna i halsen på mig med motiveringen "Här får du knark, din narkoman!" för att sedan börja skratta som en psykotisk ekorre. Läskigt.

Ack nej! Till mitt störa förtret upptäckte jag just att bilddagboken har suttit upp en fin "Bilddagboken är snart tillbaka" ruta vilket är mucho störande eftersom det faktiskt betyder "Bilddagboken är tillbaka om tre evigheter".

Äsch, jag har inget vettigt att skriva. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0