Blast from the past

Eftersom Aho lade in en printscreenad bild från gamla hederliga Lunarstorm på bdb så blev jag påmind om om att fjortisarnas paradis inte har upphört att existera, min frånvara till trots. Jag bestämde mig därför för att logga in på min gamla användare (som fortfarande finns!) och se i fall något nått hade hänt. Inte då, men jag hann med att kila i min gamla blogg. Det var tillräckligt intressant för att jag ska idas ge er ett smakprov på vad som skrev way back in 2006.

"Jag skriver för mycket om skolan i min blogg. Och då tänker du säkert att det kommer bli ändring på det när lovet kommer men icke! Maha, jag stressar. Och nu får vi inte ta läxor. Vadå, ska jag va tacksam eller? Det gör mig bara ännu mer stressad. Får jag inte mitt jävla mvg nu så byter jag skola. Det är också ditt fel.

Och ja, jag menar du som läser den här skiten. Det är ditt fel. Jag hatar dig. Dö."

Jag gjorde listor back then. Här är några svar.
"Har du några homosexuella vänner: Carro har varit ovanligt gay den senaste tiden men nej
Framtidsdrömmar: Jag vill bli brandman. (Brandkvinna låter bara fel)
Brukar du lita på folk: Inte en jävel
Ven fick du sms från senast: Jag hatar mobiler
Telefon eller internet: Jag undviker telefoner"

"I morgon är det skola. Dö."

"Jag tänkte spendera kvällen med att se på ett två timmar långt program om Judas men min mor vill se på en film så det blev inte som jag ville. Glädjedödare. Och sedan kommer ett program om Tempelherreorden eller något. Det får jag inte heller se. Jag får helt enkelt nöja mig med att se den där grejen om Da Vinci koden i morgon. Kul.
Nu i sommar tänkte jag genomgå en sådan här kulig personlighetsförvandling hade jag tänkt. Jag ska också börja träna. JAK SKA BLI SNEL I SÅMMAR. Dö."

 
Okej, det här inlägget skrev jag mest för att poängtera hur pass lite jag har förändrats på alla dessa år. Jag är precis lika positiv och underbar nu som då! Men erkänn, är det inte lite gulligt att jag avslutade alla mina inlägg med den söta lilla uppmaningen "Dö"? Too precious for words!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0