And the hate continues...

Raah! Jag är så fucking jävla arg! Ni kommer väl ihåg katten som vi passade över julen? Hennes ägare hade bestämt sig för att avliva henne om ungefär en månad om hon inte slutar kissa i sängen men idag var det andra bullar. Min mamma hade frågat ägarinnan hur det stod till med Maja varpå hon svarade "Ja, jag tror att det är dags för henne att åka till himlen." Mami, min käre djurrättsaktivist blev alldeles förfärad. Jag menar, VEM I HELVETE AVLIVAR EN KATT FÖR ATT DEN KISSAR I SÄNGEN?! Tydligen så tyckte hennes man att det var alldeles för äckligt för att kunna stå ut med. Uppenbarligen så har dessa imbeciller aldrig hört talas om att stänga sovrumsdörrarna. Den mest simpla och fredliga lösningen kan tyckas. Och till råga på allt så vill de köpa en ny katt! Som en jävla ersättning till deras djurplågare till barn. Och ungarna avlivas minsann när de kissar på sig. Varför skulle det då vara värre med djur? Det är ta mig fan en övergående fas. Nej, vissa människor har ingen som helst hand med djur. Men det som förvånar mig mest med det hela är att det faktiskt finns veterinärer som avlivar djur helt utan anledning. Gör mig en tjänst och skjut skallen av er allihopa.

Så nu är vi kattägare.

♥Allmänbildning för de obildade.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men vänta, så ni adopterade den? :D

2008-01-08 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0