Vad vet du om sengångare?

Jag försöker övertala mig själv att plugga matte eller spanska men som ni kan räkna ut så går ju den lilla planen helt åt helvete. By the way, finns det någon rolig människa som vill leka med mig i helgen? Jag har nämligen kommit på att jag inte blir fullt lika emo om jag umgås med folk. Som i fredags till exempel. Problemet är ju bara att jag får så sjukt mycket ångest innan man ska hitta på något så innan brukar jag sitta och tänka typ "Jag vill inte, jag vill inte, JAG VÄGRAR!" men när man väl tvingar sig iväg någonstans så brukar det lösa sig. Jag vet att det innebär major failure att berätta om sånt här på bloggen eftersom folk bara tror att jag är ännu konstigare än vad jag faktiskt är men just nu väljer jag att ignorera det.

Ey, jag har ett jäkla blått streck på halsen från gårdagens lilla olycka med en tuschpenna som vägrar att gå bort. What to do, what to do? Kom igen nu barn, jag vet att ni sitter inne med en massa visdom om just det här så dela gärna med er med tips om hur man får bort detta lilla missöde.

Kommentarer
Postat av: Aho

Jasså, nu vill du göra något, när lilla jag åker bort? :(

2008-02-12 @ 22:09:26
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0