Tja peeps!

Jag sitter i skolan och nördar mig framför datorerna med Andreas och Diana eftersom våran svenska var inställd. Smarta människor skulle troligen utnyttja detta tillfälle till att göra färdigt någon av de många, många läxor som vi har men inte vi! För vi prioriterar bloggandet. Vi har även ett matteprov idag som jag känner att jag kan ignorera ett litet tag till innan det blir bråttom att börja plugga.

Som jag sa så sitter jag i detta nu bredvid min Nutteputte och försöker mig på att se djupt in i hennes vackra hestögon och gnägga något halvporrigt i hennes öra. Ni får själva avgöra sanningshalten i detta påstående men när jag ändå är inne på det här ämnet så kan jag berätta att jag tycker om denna lilla flicka väldigt mycket. Seriöst, om ni hade träffat henne så hade ni med all säkerhet också varit helt fast i den alldeles rosaskimrande gestalten bestående av stjärnor och enhörningar som är Diana. Kärlek på dig!

Kommentarer
Postat av: Diana Lindén

Min hoppetussa! du är bäst

2008-02-18 @ 09:13:44
URL: http://bittrasanningen.blogg.se
Postat av: Kim Ekholm

Svar* Det tackar jag för. OCh du är mer än välkommen att skriv till mig. Ditt namn har VIP i min blogg. Bara så du bet;)

2008-02-18 @ 22:01:19
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: Mickis

Nej usch! Nu måste jag ju plugga ännu mer när du säger så...
Lycka till med del 2 idag! :)

2008-02-19 @ 10:00:02
URL: http://michams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0