Spring is in da house

Blev så lycklig av att det var fint väder när jag gick hem från skolan idag. Solen sken, fåglarna kvittrade och det luktade till och med som vår. Underbart! Men eftersom att detta är min favoritårstid så är det väl inte så konstigt att jag är är glad som en ADHD koala. Jag är nämligen säker på att koalor i detta tillstånd är ytterst muntra, precis som jag då.

Imorgon är det friluftsdag som jag ska ägna åt att promenera samt att utöva capoeira i idrottshallen. Jag har suttit och googlat fram lite bilder på hur den här sporten ser ut och kan ju då snabbt konstatera att den inte kan vara annat än livsfarlig. Om jag skulle försöka mig på någon av dessa rörelser skulle jag med all säkerhet sträcka hälften av alla muskler jag har och troligen slå ut framtänderna på kuppen. Nej ni, jag får väl skylla på att jag är alldeles för gangsta för sport om inget annat poppar upp i huvudet. För den bortförklaringen funkar ju alltid.

Just det, imorgon kommer mina übersöta norska redhead kusiner och hälsar på sin käre kusine Kim och fetter Glenn. Oh yes, min norska är lika dålig som alltid. Ska bli så kul att träffa de små liven. Jag har inte träffats sedan i somras så de har troligen växt en hel del. Jag kanske låter flickorna gästblogga något gulligt om de hinner. Nåväl, vi får väl se hur det blir imorgon. Kyss og klem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0