But what i really wanna become is a princess

Nu ska ni, mina söta små läsare, få bestämma min framtid. Jag satt nämligen och diskuterade yrken med Carro för ett par dagar sedan och tänkte att det kanske skulle vara läge att börja planera lite. För att göra hela frågan lite enklare så ska jag börja med att berätta lite om mig själv. Jag går första året på naturvetenskapliga linjen med inriktning på beteende och jag kan utan att ljuga säga att det går ganska bra för mig på den punkten. Jag är perfektionist som aldrig gör saker halvdant. Jag har inga som helst intressen och jag är inte social för fem öre så ett jobb där man inte behöver vistas i stora läskiga folkmassor kan vara en bra grej, även om jag hoppas på att detta förr eller senare kommer gå över. Här nedan följer en liten lista på yrken som jag har övervägt.

- Polis
- Kriminaltekniker
- Något som har och göra med forskning
- Rättsläkare

Har ni några andra förslag? Kom igen nu barn!


Kommentarer
Postat av: Aho

Du kan bli en sån där kvinna med sexig röst som får betalt för telefonsex.

2008-02-03 @ 16:33:41
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0