BRÖL!

Kimigirl är olycklig. Väldigt, väldigt, jättemycket olycklig. Precis som igår så sög matteprovet idag också. Jag gjorde ungefär en av fyra frågor som säkerligen kommer visa sig vara fel. Dessutom så har jag bara haft en lektion idag och har alltså kommit till skolan helt i onödan. Tack för det liksom.

En positiv grej är ju att vi, förortens koolaste gangstagäng, ska traska hem till antingen Aho eller Diana på fredagen för att göra en favorit i repris. Vi ska mysa och gosa och troligtvis också försöka oss på att sjunga jättefalskt till det där spelet som alla har men som jag aldrig spelat.

Kommentarer
Postat av: Diana

naw Hoppetussan! Inte ska du vara olycklig, jag ska ge dig en massa kärlek så det blir bra!:)

vi kommer ha super mysigt på fredag:D

2008-02-19 @ 12:55:19
URL: http://bittrasanningen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0