This cannot be!

image18

Igår satt jag framför min kära dator och spanade in besöksstatistiken på bloggen när jag såg att antalet besökare hade skjutit i höjden. Jaja kanske en liiten överdrift men det var betydligt fler än dagen innan. Sedan kom jag på att jag hade skickat in ett svar i Fashionsquads julkalender. Jag gick in och kollade och såg att jag hade vunnit. En riktigt fin julklapp dessutom! Självklart började jag ana att allt bara hade varit ett stort skämt och att hon som driver bloggen snart skulle publicera ett inlägg där det stod precis hur lurad jag hade blivit. Jag menar, bra saker händer ju aldrig mig. Men allt detta har faktiskt inte hänt än så jag börjar bli mer och mer övertygad om att jag faktiskt har vunnit på riktigt. 

Sedan kom jag att tänka på det jag skrev igår. Ni vet, det där om att ni skulle börja läsa min blogg annars skulle världen gå under? Eftersom att jag fick fler läsare efter den här lilla vinsten så verkar det som om planet Earth har ändrat sitt öde. Så allt jag har att säga är Fashionsquad, mänskligheten tackar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0