Ny kategori.

I den här kategorin ska jag skriva massa udda saker om mig själv. Typ som de där utmaningarna man brukar få med jämna mellanrum. Here we go.

♦ Jag kallar inte folk jag känner för "vänner". Inte ens om jag har kännt dom i flera år. Jag säger hellre "folk jag känner" eller "klasskompisar" eller annan löjlig motsvarighet. Dels för att jag enligt definition inte har några men också för att det känns så jävla uttjatat. Vänner är folk man litar på och som bekant så litar jag ju på cirka noll personer. Den här icke-vänskapen som jag känner med allt och alla är faktiskt relativt ny. Den har tillkommit nu på ålderns höst då jag har blivit ännu mer isolerad av mig. Den jävliga sidan är ju att folk kan ta illa upp när dom inser att jag inte ser dom som vänner vilket suger rätt hårt. Det blir bara jobbigt om dom gör så. Jag menar, jag tycker om folk precis lika mycket som innan med den enda lilla krusidullen att jag inte placerar in själva relationen i ett fack. Got it?


Kommentarer
Postat av: Diana

Haha, jag vetefan. Har aldrig fått någon uppfattning om vad han heter. I min öron heter han allt mellan gubben och kroven ^_^

2007-12-20 @ 14:56:42
URL: http://bittrasanningen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0