Lucia

Idag var det som bekant Luciafirande. Vi hade ett luciatåg i skolan men eftersom jag hade sovmorgon till klockan 12 så pallade jag inte att gå dit. När jag väl kom till skolan så hörde jag att några esteter som hade varit med i tåget hade drygat sig rejält efteråt. Det hade tydligen varit jobbigt för dom att "sjunga med folk som inte kan ta en ton" och att de "behöver jobba med professionella musikanter". GAHAHAHA! Låt oss tacka dessa människor för dagens skratt. De är elever på Östra Gymnasiet som går estetisk inriktning och tydligen följde en jävla attityd med på köpet.  Hoppas verkligen att dom skämtade för ingen människa vid sinnets fulla bruk skulle ha sagt det där. Tur att de flesta esteterna är supergulliga. Däremot förtjänar dom andra en redig bitchslap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0