Julefrid fo' shizzle!

Idag var jag, käre moder och Brotha G (ja, det är hans gangstah namn) inne i Farsta för att köpa de sista julklapparna. Jag måste säga att jag var förvånansvärt glad och trevlig trots alla dessa människor som höll på att trängas i affärerna. Mycket folk brukar för min del innebära att jag blir helt klaustrofobisk och dissar allt vad shopping heter men not today! Värsta stolt över det. Såg en massa människor som hade med sig barnvagnar och medföljande ungar vilket ledde till en jävla massa tjafs bland föräldrarna. Det störde jag mig grymt mycket på. Vad är det som är så svårt med att lämna ungarna hemma med ena föräldern och sedan handla allt själv? Så svårt kan det inte vara.

Usch, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Just det, jag fick reda på att det inte var något konstigt med mina blodprov. Bara låga kaliumvärden. Någon som vet vad det ska vara bra för?

Kommentarer
Postat av: Carro

asså det är grymt störande med barnvagnar :O..Visst man måste ju ha med sej sina ungar för det mesta men inte när man ska ut å shoppa för i helvete :D...
Låga kaliumvärden..hmm :P...

2007-12-21 @ 18:03:48
Postat av: Aho

HAHA! Brotha G!

2007-12-21 @ 23:06:42
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0