Hallå?

Jag är lite konfunderad just nu. Jag menar, var i helskotta har alla mina läsare tagit vägen? Eller jag borde snarare fråga varför de inte har hittat hit än. Jag har ju bloggat i tre dagar nu vilket borde betyda att allmänheten har fått nys om min blogg men neeeeej då. Där hemma sitter ni lyckligt ovetande om vad ni missar men jag ska tala om för er att erat icke-läsande kommer att få svåra konsekvenser i en väldigt snar framtid. Barn kommer att gråta, hela städer kommer att förintas och blood will be shed. Ensam kommer jag stå kvar som segrare medans den brinnande förortens eld effektfullt speglas i mina ögon. Den pampiga musiken i bakgrunden  kompletteras av min bullrande basstämma då jag säger avslutningsfras "May the force be with you". Sedan förtärs vi alla av lågorna och jorden exploderar i ett massivt svampmoln. Så vilken slutsats kan vi dra av denna tragiska framtidsvision? Jo om du inte vill ha världens undergång på ditt samvete så bör du snarast börja läsa min blogg. The end.


Kommentarer
Postat av: zeth

Jo det är sant, fast jag kommer ju i princip äta som jag redan gör, så inte så stor förändring iallafall. Fast det blir ju i och för sig ingen snabbmat (förutom
pizza) och det är ju bra.. .fast den ända snabbmaten jag äter är pizza i princip :p

Från mitt ex.

2007-12-14 @ 19:37:27
URL: http://zeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0