Extra! Extra!

image14

Vi har fått en pratstund med den kritikerrosade succébloggerskan och hjärnan bakom "Livet enligt Kim".

Hej Kim! Är du medveten om att besöksstatistiken på din blogg har femdubblats det senaste dygnet?

Nej, men har det? Vilken överraskning!

Vad är receptet på din framgång i bloggosfären?

Ja du, bra fråga. Jag är mig själv och står för mina åsikter helt enkelt. Sedan har jag ju otroligt kul när jag skriver. Det är nog det viktigaste! Att ha så roligt som möjligt!

Har framgången stigit dig åt huvudet?

Absolut inte. Trots att jag har uppmärksammats så mycket det senaste dygnet så är jag samma Kim. Mina vänner tycker att jag är lika jordnära som alltid. Självklart har jag ju märkt att väldigt många människor försöker bli vän med mig bara för att få leva i rampljuset men det är bara tragiskt tycker jag.

Till sist, hur ska du fira?

En lussebulle skulle inte sitta fel!


Kommentarer
Postat av: Aho

Jag har bakat lussebullar Kim. Nybakade. Want? ;)

2007-12-13 @ 21:54:38
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0