Ett julens mirakel

Ja, det var just vad det var. Hela dagen har jag nämligen suttit och tryckt i mig otaliga bitar cheesecake som jag och min moder hade tillverkat genom högklassigt samarbete. Jag tror nämligen att jag har funnit livets mening i denna frusna blandning av grädde och ost. Och givetvis en hel massa andra grejjer men det är inte lika koolt. Om en halvtimme eller så är det julafton och trots den misslyckat ojuliga stämningen så har jag lyckats bygga upp en viss förväntan över morgondagen. Traditionsenligt så stiger vi upp okristligt tidigt för att öppna julklapparna, sedan väntar vi på gästerna och till sist blir det mat och Kalle. Jag förstår mig verkligen inte på familjer som väntar till kvällen med att öppna paketen. Det är banne mig tortyr. Speciellt för de arma små barnen. I vilket fall som helst så hoppas jag att ni får en underbar julafton!

  
Bilden föreställer min vackra plastgran och julklapparna.

Kommentarer
Postat av: Aho

HAHA, på något sätt är det väll tortyr. Vi väntar med paketen.
Men då har man ändå något att längta till! :D

2007-12-24 @ 00:32:13
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0