CSI och ångest

Mjo, det är väl typ så mina måndagar brukar se ut i stort sett. Egentligen brukar alla dagar se ut så, fast med andra TV-serier. Kul va? Nej men anyway så funderar jag på att skita i min retorikuppgift. Har ingen aning om vad jag ska tala om och jag har dessutom inte en aning om hur talet ska vara uppbyggt. Som ni kanske vet så skiter jag hellre i att göra en uppgift än att göra den dåligt. Välkommen till prestationsångest.se säger jag bara.

Äsch, i morgon är det tisdag och det är en ganska hyfsad dag ändå. Efter lunchen har vi pedagogiskt ledarskap. Då ska vi se klart en film och Aho ska som vanligt sitta och dregla över Bimboboy. Just nu är jag så uttråkad att jag inte ens vet vad jag ska skriva men jag kan ju i alla fall berätta lite om vad som kommer att skrivas i bloggen framöver. Jo jag ska dels berätta om min träning, skolan, folk jag känner, nyårslöften, Bimboboy och allmänt konstiga saker om mig själv . Om något av detta sänder er läsare in i ett obotligt narkolepsitillstånd så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Diana

Fy fan va skitit av dem!
Det är ju fy fan att fixa cornbullar, potatis gör en såkallad "julskinka" av kronfiler. Jag har ju bättre fantasi än dem ^_^

2007-12-18 @ 13:08:25
URL: http://bittrasanningen.blogg.se
Postat av: emi

haha^^ ska försöka att inte bli beroende av narkotika :P men kul att läsa om ahos jakt på bimboboy ^^;P

2007-12-18 @ 17:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0