2007 i ord och bilder!

Hej alla glada barn! Nu har det gått ett helt år och jag kände mig därför manad att göra en recap av 2007.


Vi börjar med en trevlig bild på hur jag såg ut för exakt ett år sedan. Jag var korthårig, kool och jävligt blek.

 
I februari var det en jävla massa snö. Som den modebloggare jag är kan jag passa på att peka ut min luffarchica outfit på dessa bilder. Skåda och inspireras.

   
Jag, mami och min gangstabror var även på besök i Nueva York. Det blev en massa dagar fyllda med intensiv sightseeing och andra turistiga aktiviteter. Jag ska slänga upp de här korten på bdb lite senare med betydligt mer text så gnäll inte över min korta men ack så underbara beskrivning.

   
Men så en dag kom våren till Stockholm och det blev dags för friluftsbarnen att göra en utflykt till Flottsbro. Tyvärr har jag inte alla bilder på den här datorn så ni får nöja er med dessa. För er ovetande individer kan jag berätta att även Carro var med på detta lilla äventyr. Det är så vårat gäng var på den tiden.

     
På våren i nian kom den obligatoriska balen. Det började med en vanlig middag som sedan övergick i lite halvkass dans på matsalsglovet. Det hölls tal och lärarna sjöng en sång om oss. Trevligt värre. Sedan kom den riktiga underhållningen. Större delen av klassen plus vissa andra nissar drog hem till Kajsa på efterfest. Det var kul för alla förutom Sajsens föräldrar som faktiskt var hemma at the time.

   
Den 13 juni 2007 sa vi tack och hej till 9C. Själv var jag allmänt glad över att få slippa alla men när man minns tillbaka i efterhand så kan man lyckligtvis komma ihåg de fina stunderna. Avslutningen var en av dom. Efteråt gick en del ner till vattnet för att lyssna på banden som spelade innan det återigen skulle bli efterfest, denna gång i en lokal. Den har jag däremot inga bilder av men måla upp en liten bild i tanken innehållandes 9C, fylla och skadegörelse så fattar ni nog.

    
Sommaren spenderades till stor del med en massa koolingar. Enough said.

  
En liten semester i Portugal gjordes också. Mycket välkommet med tanke på att sommaren i Sverige regnade bort totalt.

  
Till hösten började jag i gymnasiet. Det sket sig rejält så jag bytte fort som fan till den lokala skolan. Jag träffade en massa nya personer som jag trivdes skitbra med. Det här är några av de naturnördar som jag brukar hänga med för det mesta.

  
Eftersom hösten var relativt händelselös och och tråkig så snabbspolar vi fram till lite bilder från kryssningen som jag kom hem från idag. Det får sätta punkt för det här året.

GOTT NYTT ÅR!





Kommentarer
Postat av: Aho

Gott nytt år Kimmie-boy

2008-01-01 @ 13:57:43
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0